dimarts, 22 de setembre del 2009

TORNEM: NOU CURS, NOUS SOMNIS. VOLVEMOS: NUEVO CURSO, NUEVOS SUEÑOS

Després d’un llarg parèntesi motivat per l’estada a Nicaragua de l’equip editor d’aquest bloc i gaudir a continuació d’uns dies de vacances, tornem a acompanyar-vos amb aquestes notes relacionades amb la alfabetització del poble de Nicaragua que està portant a terme l’AEPCFA, Asociación de Educación Popular Carlos Fonseca Amador, ara concretament a la RAAN, Regió Autònoma de l’Atlàntic Nord, i amb algunes de les informacions més rellevants relacionades amb la lluita per l’eradicació de l’analfabetisme a aquest país germà i als pobles d’Amèrica.
Tornem, doncs, amb aquest nou curs, amb energies renovades, nous somnis i la mateixa esperança de sempre. Tenim moltes i importants informacions acumulades i com sempre us demanem el vostre ajut per tal que feu la màxima difusió de les victòries populars sobre l’analfabetisme que trobareu en aquesta pàgina. I si ens voleu fer un cop de mà econòmic o personal ja sabeu que sempre serà benvingut.
Una abraçada forta i fraternal.
-----
Después de un largo paréntesis motivado por la estancia en Nicaragua del equipo editor de este bloc y disfrutar a continuación de unos días de vacaciones, volvemos a acompañaros con estas notas relacionadas con la alfabetización del pueblo de Nicaragua que está llevando a cabo la AEPCFA, Asociación de Educación Popular Carlos Fonseca Amador, ahora concretamente en la RAAN, Región Autónoma del Atlántico Norte, y con algunas de las informaciones más relevantes relacionadas con la lucha por la erradicación del analfabetismo en aquel país hermano y en los pueblos de América.
Volvemos, pues, con este nuevo curso, con energías renovadas, nuevos sueños y la misma esperanza de siempre. Tenemos muchas e importantes informaciones acumuladas y como siempre os pedimos vuestra ayuda para que hagáis la máxima difusión de las victorias populares sobre el analfabetismo que encontraréis en esta página. Y si nos queréis echar una mano, en lo económico o en lo personal, ya sabéis que siempre será bienvenida.
Un abrazo fuerte y fraternal.