dissabte, 13 de març del 2010

ARRANCA EL DOCUMENTAL CNA30

El divendres vam acomiadar al company Pep Caballé, infògraf i documentalista solidari que ha dirigit diferents treballs relacionats amb la solidaritat i l’alfabetització a Nicaragua (recordem especialment ¿Qué cosa es la alfabetización mi hermano? Sobre la declaració de Palacagüína primer Territori Lliure d’Analfabetisme de la regió de Las Segovias, Nicaragua) que ha marxat cap a Managua a recollir material d’arxiu i fer les primeres filmacions dels documentals sobre CNA30. El projecte, en fase inicial, contempla l’edició d’una exposició i dos documentals relacionats amb la celebració del 30è aniversari de la CNA, Creuada Nacional d’Alfabetització, que culminen trenta anys d’esforços del poble de Nicaragua en la lluita contra l’analfabetisme.
Desitgem un bon viatge, millor que l’inici de Girona a l’aeroport de Barcelona on va patir un aparatós accident sense conseqüències quan viatjava amb els companys Sebas i Empar, i una bona feina a en Pep per terres niques.
----------------------------------------------
El viernes despedimos al compañero Pep Caballé, infógrafo y documentalista solidario que ha dirigido diferentes trabajos relacionados con la solidaridad y la alfabetización en Nicaragua (recordamos especialmente ¿Qué cosa es la alfabetización mi hermano? sobre la declaración de Palacagüína primer Territorio Libre de Analfabetismo de la región de Las Segovias, Nicaragua, que ha marchado hacia Managua para recoger material de archivo y hacer las primeras filmaciones de los documentales sobre CNA30. El proyecto, en fase inicial, contempla la edición de una exposición y dos documentales relacionados con la celebración del 30º aniversario de la CNA, Cruzada Nacional de Alfabetización, que culminan treinta años de esfuerzos del pueblo de Nicaragua en la lucha contra el analfabetismo.
Deseamos un buen viaje, mejor que el inicio de Girona al aeropuerto de Barcelona donde sufrió un aparatoso accidente sin consecuencias cuando viajaba con los compañeros Sebas y Empar, y un buena trabajo a Pep por tierras nicas.

1 comentari:

Unknown ha dit...

vamos camino a la erradicacion del analfabetismo,,,,,viva Nicaragua Libre. que viva que norte jejejeje